sTalkeR in..

free html visitor counters

Saturday, February 11

sahabat anugerah terindah ...

biar bagaimana pun sifat mereka..bagaimana tabiat mereka..apa yg mereka suka dan apa yg mereka benci.. mereka tetap sahabat kita.. apabila kita suda mengenali mereka..maka tertulis suda mereka sebagai sahabat kita selain saudara sesama islam.. jangan kita mensia sia kan mereka yg begelar sahabat.. kerana kelak akan di tanya siapa saudara mu?? dan kita akan menjawab nya insyaallah dgn hati yg tenang dan tutur bicara yg selesa..

saya rindu kawan2 saya ni alahai.. rindu mw outing sama2..cerita sama2... saya sayang bha ni kawan2 saya.. selain parents saya.. durang la jugak ni yg mencorak kan diri saya kan hehe awww ayat..buli lulus bm ni haha.. mcm mna pun perangai durang kan.. sya tetap syang durang bha.. durang la yg selalu ada dgn sya snang mahupun susah.. ketawa sama2..nangis sama2..begaduh sama2..betekak sama2..b'gosip sama2.. ngahahaha siok bha.. mcm2 tabiat kami neh..lowong2 bha kadang2 hehehe..
























SAAAYYAAAA SAAAYAAANGG KAWAN2 SAYA :) cegu borhan's words