sTalkeR in..

free html visitor counters

Saturday, February 11

kalung bertukar tuan??

gambar di atas sekadar hiasan muka blogger :p hanya berkaitan dalam cerita ini sahaja :)

hey hey heylooo.. ni cerita psal..shhhh diam2 aaa ahaha.. terus kepada cerita la okey.. haritu kan kan kan dia minta rantai saya ni==.. time tu mmg tekejut sbb knapa dia boleh tau sya pkai rantai? jeng jeng jeng ahaha.. okey fine dia suda explain knapa dya tau sya pkai rantai..then tu lah saya ckp tadi dya mau rantai saya.. pastu pastu hihihh saya bagi lerr me punya rantai tu.. then esoknya dya pakai tu rantai awww happy lohh kena appreciate bha sampai kena pakai2 me punya rantai (even bagi me kan tu rantai xlawa suda bha huhaiii..)wakakaka.. bukan senang tu kan mw pakai rantai yg berkalung huruf yg bukan dari nama kita.. luls.. takut juga sya klau kwn2 dya ternampak rantai tu n tnya tu rantai sepa punya sbb ketara sgt beza dgn nma nya dan huruf yg ada d leher nya ituuu hihiww.. actually sya xberapa tau apa punca dia mau rantai saya tu ahaha.. tapi dsebabkan saya pecaya dia bole jaga barang yg berhak milik saya.. so sya bagi lerr :) naaa tu rantai ada tuan baru la suda kan ahaha .. dgr tu boy, sya pecaya kau ... ilang awas!! heheheee..dengar ituu baik baik wakakaka...