sTalkeR in..

free html visitor counters

Sunday, January 1

moment the end of 2011 and hello 2012~!!!

assalamualaikum and wa'alaikumsualam.. okey skrg sya baru balik dari NEXUS KARAMBUNAI RESORT..oh my god happening gila d sana.. actually ada event mama saya bha tu..so kami pun ikut la.. mmg best..part karaoke lagi best.. sbb banyak menyumbangkan suara mereka yg sumbang itsuu wkwkwkw... tapi kebetulan tempat kami dinner tu (ballroom) ..ada countdown bha juga.. ya ampun.. betul2 mcm disco suda sya rasa =..= .. even durang tutup pintu drg rapat2 stil kedengaran bha sound2 tu ahaha.. tp paling saya xdapat duduk diam, mengenai itsuu abg.. abg mna?? yeahh abg pelayan tu la.. ho my god... dia buat saya stil teringatkan dia (gataii nyerr) .. itu semua salah dia~!!! kenapa juga dia p tegur saya time saya solo2 sebelum mula event tu.. perghhh machoo johh!!! tegugat sya sebentar aww.. first2 kan dia dtg p tmpat sya tiba2 then mula lah perbualan kami yg berlangsung selama 7 minit rasanya..(lamaa tu..ahha)

dia : hye.. happy new year
me : owhh okey..happy new year too...
dia : erm ...
me : huu??
dia : kmu suda kawin ka??
me : haa?? belum~!!
dia : ahaha sorry maksud sya kamu ada boifren??
me : kenapa r ?? heheee =..=
dia : ada??
me : ntahhh..
dia : owhh...kmu org mana??
me : kk lah..
dia : ohh kk seja..senang la ni... bha buli la ni kan bagi number.. kita jalan2 ka ..dating ka..
me : haa???
dia : buli ka ??
me : aii?? ahaha
dia : buli??
me : ntah... hmmm
dia : suka pula sya teok kw senyum ni.. manis bha.. cantik ..
me : huhh?? aiii... ahaha..
dia : iya betul...
me : owwh..bha
dia : eh miss.. ni bila v.i.p datang?? kira2 jam brapa??
me : ermm sya xtau ow sbb ni bukan event sya..my mom punya event ni..
dia : ohh ur mom ka??
me : iyaa...
dia : oyaa okey..jadi bila kw mau bgi number kw.. nnt r..
me : haa?? sya xjanji....

oh my god... suda la semboy.. pandai2 lagi p tegur saya.. aduiii susa ow begini.. tp confirm non-muslim.. kadazan itu i know aww ahaha.. style dya lagi.. style dya selalu urus2 rambut dya.. alaaaa lelaki besalah..uinaa ketara la sya meninguk dya ni bhahaha.. teserempak lagi time saya mau masuk..then dya mau keluar dgn pinggan mangkuk yg suda kena guna.. ter stop bha sama2 awww haiyerrr buduu ow begini.. stop it mirsya.. uhuuhuu... tp saya mengelak juga la dari teserempak dya time plg..tkut btul2 dya minta number kan..haduii susa itsuuu wkwkw.... lucu sgt ow... betul2 xsangka dya dtg p tempat sya time sya tengah urus free gift disimpan d meja.. sanaa juga dya dtg..saya p meja sebelah..ikut jugaa dya.. haiyerr nasib teda org time tu..ada pun 4 5 org seja... hmmmm ....

whatever la..tia mau suda saya ingat2.. sakit nanti saya lol...~!! sekali seumur hidup seja tu saya tejumpa dya kan.. hehee.. okeeyy bye 2011.. bye :'( ... hello 2012... hello spm...hello seventeen.. hello school..hello friend..and hello everythings...

mau nyanyi bha ni... ehem ehem..ANDAI DAPAT..KU UNDURKAN PUTARAN DUNIA... ecehhh tadi d event namau karoks ..bhahaha... actually sedih bha saya tinggalkan 2011 ni.. hmmmp di sinila saya belajar jadi lebih dewasa..lebih remaja..mcm2 lagi lah..huhuuu..thanks 2011.. ni pun semua dari kwn2 sya juga bha... thanks my friends...

oya di sini saya mengucapkan timekaseh kepada kawan2 saya yg masi lagi berkawan dgn saya susah dan senang..timekaseh juga buat musuh2 saya yg masih lgi bermusuhan dgn saya(kalau ada laaa) .... timekaseh la semua.. hidup di dunia ni kan banyak cabaran.. terima ja lerrr...nobody is perfect kan..ada seja tu cacat cela nyerr.. huhuuuu...

k bye <3 much love from me to you...
tataaa....

#cerita di atas hanya untuk hiburan semata-mata.. tiada yg berkaitan di antara kamu..hanya saya dengan dia sahaja... so siapa xsuka cerita saya... boleh angkat kaki dari belog saya... timekaseh... sayonara...