sTalkeR in..

free html visitor counters

Tuesday, January 3

before start school..

assalamualaikum dan wa'alaikumsalam.. aww saya suda mau masuk skul isuk insyaallah.. and di sini saya mau bilang yg sya myb akan men'jarangkan meng'update blogger selama setahun ni insyaallah (kalau bole tahan lerr yee) ... sbb bagi sya ni tahun la xbuli main2 suda ohh..adui kadang2 risau juga saya tau fikirkan 2012 ni hmmpp.. spm bha wey :'( ... haihhh.. so selamat tinggal la facebook .. twitter and blogger kesayangan c mirsya ni huhaii... tinggal la dua henfon saya yg bertahta di hati 24/7 ... ngahhaahh henfon ja la teman hidup pagi petang siang malam kan..tapi tapi..pa guna jugaa... si dia pun suda masuk asrama suda kan so mmg jarang la ni contact2 sama dia.. asrama penuh lagi tuh so jgn harap la dapat contact dya aduiii makin stress saya owh.. aww ahaha lain suda ni cerita kita..xpa..kawan2 saya ramai lagi yg bole bawa becerita d fon kan..aii mcm xbiasa :p ahaha.. forget it.. lagi satu..mengenai asrama or hotel or kediaman sekolah or whatever.. aduii ni lagi saya fikir2 sampai mau pecah kepala hotak sya yg keras ini.. mau pegi ka tidak pegi ka tidak pegi ka tidak arggg!!! its crazyman!! kalau bole saya namau bha tinggal asrama ni.. tapi kalau d fikir2 kan..jgn telampau ikut emosi bha mirsya~~ kalau duk asrama kan ok dapat study sama2..tapi kalau fikir balik..konfirm parents saya 70% TIDAK kasi bagi masuk asrama.. sbb ya laa kalau saya pegi asrama..durang tinggal dua org ja aduiinaa sian juga..bukan diklasifikasikan saya ni manja ka apa..so tlg jgn salah fhm..maksud saya cuma kan kami ni tinggal betiga.. 17 tahun hidup bersama hanya betiga seja..so kalau sya teda dalam setahun ni.. sedih pula saya kalau ingat durang..kalau kamu myb lain la.. even kamu anak paling bongsu pun kalau mau tinggal asrama parents myb bagi juga kan.. sbb myb bgi parents korang mereka dah biasa kena tinggal anak..ada yg suda kawin ka ..study ka..so biasa..but me??different okey!! kalau mama sya myb kasi benar juga even berat hati..tapi jujur sya takut dgn babah sya..dya mcti 90% tidak bagi.. saya tau alasan nya tapi xpyh la kctau panjang lebar cini.. tu lah pasal.. saya namau juga jadi budak xikut cakap kan..saya pun xtau la pening suda kepala ni eeeee!!!! tlong la tuhan bagi petunjuk ... emmm i wish that 2012 can bring me luck!! please la tuhan huhuuuu.. and i wish 2013 when i get the result... i'll be happy insyaallah.. huhuuu malas saya mau cerita kisah hidup saya yg berliku liku di sini nanti kamu menangis bha ahaha.. now im oredy want to cry :'( .. ngehehhh xkesaa kot korang kan.. ahaha.. sokay2.. i can handle it my self :p ...bha k la panjang suda saya merapu ini.. so kepada spm candidates 2012 punya mangsa... sila jaga diri anda baik2.. jgn la merempit sana merempit sini..karang kamu di H sepa susa ahaha.. bkan merempit seja lah.. apa2 ja yg negative sosial punya jgn dekat.. aww ceramah ni bha ending dya ahaha... xkesaa yg penting kita tc okey :) ..

#i swear i can change my attitude!! insyaallah..