sTalkeR in..

free html visitor counters

Sunday, December 4

paling terpuji bha dia ni.. kesayangan :)

soal hidup saya.. siapa xsuka baca sila tekan butang X dengan segala hormatnya dipersilakan mencari haluan sendiri :)



focus dekat boy yg disebelah baju pepel tu..

and its him

hei hui hoi... ngee mesti mau tau siapa org dlm pict ats tu kan.. for that boy *sorry curi pict u... ok continue.. i know u all mesti ligat berfikir siapa dia tu?? mesti suda banyak anggapan tu kan.. and saya tau apa anggapan kamu tu..mesti ada yang bilang mamat tu *mengikut peratus :

1- kazen saya?? 70%
2- boifie saya?? 60%
3- kawan saya?? 58%
4- adik angkat saya?? 50%
5- abang angkat saya?? 50%
6- kenalan facebook je kot?? 40%
7- kawan saya punya member maybe?? 10%

and whatever la..mesti ramai suda yg fikir dalam banyak2 jawapan dekat atas tu kan..ahahahah~!!! tp.. biarlah saya rahsiakan apa status dia dengan saya tu.. xpenting pun kamu tau :p ..... ~!!! yang penting kamu harus tau yang saya sayang dia .. and saya tau dia pun sayang saya juga tu hihih *perasan....sebab apa sya syg dia?? sebab dia bole buat sya happy... and banyak lagi sebab tpi malas mau cerita panjang.. erm mau tau tentang dia?? okey... erm ...ehem ehem~!!

-nama dya (z....h...)
-umur dya (1*)
-sekolah sana jauh.. jauh dari sabah hihiw..
-nama fb (z...d...k..)
-ketinggian (180 lebuh kurang) pecaye atau x??
-ex sekolah sukan (....)
-dye budak hoki.. sekali gus menjadi kapten dalam sukan tu..
-oredy taken by (....)

phuuu tu ja la... malas mau bebel panjang2... tau la mesti ada yg ngantuk sua tu kan.. bha p laa snaa tidur ahah~!! ahaa so whatever la yerr..

k la bye..