sTalkeR in..

free html visitor counters

Saturday, December 3

hai saya muncul...

salam... dengar2 ramai yg dah rindu blog cik mirsya ni?? hihiw ramai yg cari2 mana suda blog cik mirsya and now hellooo!!! im here~!! sorry cik mirsya menyepi buat seketika.. bukan apa.. kebelakangan ini..cehhh* cik mirsya sebegitunya sibuk sehingga mengabaikan kekasih hati cik mirsya iaitu my blogger hihiw~!!hehehe mesti dah rindu kan dengar saya membebel di blog...ngee... semua sehat xni?? apa?? sehat?? ok good~~~ selama ketiadaan saya dlm blogger ni.. actually sya p ber cuti cuti cinta dengan my parents d sandakan..tawau and kundasang~!!actually p LD juga tp xmenginap sana.. just pegi bandar dia seja,tp gila jam tu bandar dya~!! u know what?? it was awesome~!!

d tawau kami duduk dkt kg daddy sya.. jd mmg gila la suda kan kalau bejumpa family ramai2. sya dengan kazen saya yg satu umur tu mmg gila la.. tidur paling lambat.. bangun pun paling lambat.. kalau bukan adik2 dia yg teriak dlm bilik kami tu..xkami bgun ahahah~!! pastu bejalan mcm xingat dunia suda saya.. haiyerr.. apa lagi lau kami dua suda kena kc lepas.. naa kan.. mmg tu bandar kami punya bha suda ahaha...pastu pulang lambat.. ptg jam 5.30 gitu baru nampak btg hidung d ruma.. punya nakal~!! ahaha.. tapi satu ja paling mencuit hati saya d kg.. time jaga kedai aunty saya d bawah rumah.. ada satu mamat ni.. time tu saya jaga counter.. kazen saya dgn mama dya d belakang saya.. sekali baru dia masuk trus kami sama2 bepandangan *cehh.. dya nampak mcm mau pata balik ja tp myb dya cover..sekali dia p la dkt counter mau beli topup.celcom rm5.. so saya bagi la dya..then dya bagi rm6.. sepatutnya kan ada baki 50sen...sekali baru sya mau bagi dya trus dya jalan seja.. then saya pelik,trus saya tinguk aunty saya.. then aunty saya panggil la tu mamat dya ckp "ui cil,50sen kau..mcm xbiasa beli relod..."... sekali apa dya bilang "erm.. bisuk2 la aunty saya ambil.." trus dya senyum malu2 nun then dya keluar.. saya trus tinguk kazen saya then kami ketawa~!!! aduii lucu.. then bisuknya adik dya yg datang minta baki 50sen tu ahahah lawak2.... elelelele..malu lettu dya~!! ahaha..

d kundasang mmg buat saya happy gila2.. pict2 cuti2 cinta bakal di upload d cerita yg lain... sekarang sya mau cerita seja pengembaraan sya d kundasang... kami ada p sana DESA DAIRY FARM.. ngam2 time tu time lembu kena proses perah susu.. yuhhuuuu best la ada pengalaman teok mcm mna proses dya.. macm tu macam ni..rasanya time tu mcm dekat luar negara oredy ow..dengan sejuk dia lagi.. lembu2 dya yg bole dikatakan *comel... then bunga rose yg mekar2 d sekitar hotel yg kami tinggal (rose cabin).. strawberry dya lagi phuuu best2~!! actually sampai kundasang seja.. cari2 hotel tp kebanyakkannya full.. last2 p call uncle saya.. tanya hotel dya penuh ka tidak?? PUNCAK BORNEO RESORT adalah resort kepunyaan uncle saya (my mom punya abg).. sekali call2 kena mention penuh.. org RTM booking full.. waduii.. nasib jumpa tu rose cabin... buka ja pintu balconi hotel tu.. taraa~!!! tinggi tinggi gunung kinabalu... wahhhh tinggi nya~!! depan2 bha nampak.. haii macam mau sentuh2 ja tu gunung ahaha.. tapi pelik la hotel2 kundasang tu... hotel durang mana ada air cond kan sebab yela sejuk bha suda tu.. tp gila2 harga hotel sana.. macam teda2 ja ni hihu.. forget it about the price.. yg penting saya happy la juga.. sekali p tmpat jual kraftangan dkt area kundasang tu... tetiba ada something happen.. something yg saya xbole lupa~!! lucu.. ehem..kim salam ja la r ahaha...

bha k thats my story... supaya kamu xkumpunan.. ada juga kan ciket2 saya cerita hihiw..
k bye... daaa..

*out of credit :( .. xbole la ni b'syg syg :p ahahhaah~!!