sTalkeR in..

free html visitor counters

Thursday, December 8

=.= novel novel novel =.=

jyeahh hellow peeps.. saja ja ni malam mau buka cerita pasal novel :)...di ats tu boleh di katakan koleksi novel2 saya..yeahh xpayah ketawakan sebab novel2 saya xbanyak macam kamu kan kan kan... huhaiii... after pmr ja saya suka baca novel sampai skrg....tapii...banyak2 novel yg saya ada... satu seja novel fevret saya..tiada lain..tiada yg boleh ganti la ranking novel number satu ...


taraa~~!!! this novel lerr yg i tell u td... mmg ranking number satu la di carta kalau mau dibilang hihiw..

KORBAN KASIH... saya beli ni novel since 2008..means darjah 6 la tu kan... heheh and saya masi ingat lagi brapa harga buku tebal tu..RM10.00..murah kan?? alaaa dulu2 besaa la.. cuba la cari dekat kedai buku skrg,,ada lagi x novel ni dijual?? rasanya xde kot... rugi la u alls xjadikan novel ni satu drp koleksi u all.. my god ni novel mmg meruntun jiwa...sangat~!! wa xtipu punyerr...xrugi la sepa yg baca..mmg menangis la wey~.. saya mu dibilang 7 kali baca balik ni novel..ttp juga menangis~!!! sbb bagi saya ni cerita dari hati...dari hati penulis ni .. FATIMAH SAIDIN..penulis plg sya minat even saya rasa buku ni ja la dia tulis..sbb apa?? ni cerita,cerita benar... cerita pasal fatimah saidin punya family...fatimah ni anak bongsu..yg gambar lelaki kat atas tu gmbar abg dya..abg dya tu kembar..jalil dan jalal.. ya allah mmg ni buku asli betul bagi saya.. novel yg lain lantak la macam mana pun sedih nya contoh 'lagenda budak setan' 'ombak rindu'..tu semua rekaan semata2...semua org pun bole buat cerita sendiri..tapi ni novel lain...korban kasih ni mmg original habis.. teda tandingan la bagi saya.. kalau saya sarankan sama penerbit2 filem..buat la filem ni..korban kasih the movie..huhu konfirm la saya org pertama beli tiket dya..ini cerita bukan pasal cerita cinta cintun..tapi mengenai family.... haihh susah mau cerita di sini..mmg siok la bha org ckp~!!! saya kasi baca kazen saya pun.. baru 30 minit saya kasi tinggal bilik, sekali masuk bilik, ada dia sana nangis atas katil baca novel..laaaa baru pages brapa suda mau nangis ahaha...mmg menyayat hati betul bha ni cerita..ending dya pun best..sgt bikin pembaca puas hati apa yg terjadi dalam family fatimah ni ahaha last2...hmmmm...



novel kedua yg bikin saya nangis.. ni lah STANZA CINTA..selain korban kasih, stanza cinta pun bikin saya nangis..saya beli ni novel this year... bukan apa.. ni pasal mengenai cinta islamik...waitzz mmg mcm taubat ow bila baca ni novel huhuh... even ni cerita bukan cerita benar..tapi ayat2 dalam cerita ni mmg cantik..dia juga mengajar batas2 pergaulan dan percintaan..aduii mmg best juga la ni cerita..tapi ending dya buruk bagi saya ahaha..ada ya mati laa apa la itu la....hmmmm...tu la saya bilang,xlawan juga bha cerita sebenar daripda cerita buat2 ni kan hua hua..


...saya sarankan la kan..lau kamu p kedai buku.. sekali teok tu KORBAN KASIH punya novel..p la beli .. ahahah.. try baca and hayati... best... and stanza cinta tu.. try baca dan hayati apa makna erti cinta sebenar... ececeh macam kaunseler pula aku ni..

k la bai...