sTalkeR in..

free html visitor counters

Monday, December 19

kemana saya menyepi??

wahhaaa hello!!! hihiii toink toink ramainya yg menanya cik mirsya kemana pegi or menyepi dalam minggu ni..semua menanya bila cik mirsya on9 d fb and twitter cmlm ..hohooo saya tidak lah kemana bha..jgn risau..saya belum lagi kena culik or whatever lah..sana seja saya ampai2 d ruma ngeee...bole dikatakan saya cukup cukup CUKUP boring okey~!! dan secukup rasa penambahan stress saya..grrrr!!!kalau bole saya mau p holiday lagi ni sebelum start skul..tolong la ya tuhan..dgr doa ni~~~ hmmm.. okey bebalik kepada cerita saya.. apa r cerita saya?? okey saya skrg tgh hangat merindui kwn2 sya..and opss kebetulan td dodot p onchat sma sya..org tnya la khbr,ni tidak..dya tnya lagi SUDA BELI BARANG SKUL?? aduiii tp nasib dya kc ingat saya pasal kasut... jyeaahhh kasut skul sya belum beli lagi huhuuu!! mau beli kasut yg super hebat la ni kali..super kaler black lagi kalau bole..sbb sya ada maslh kalau d kelas.. semestinya saya akan bermain pijak2 kasut dgn dua org pemijak kasut yg terhebat d klas sya (dodot n nelson) yaahh mereka dua la tu... tp rasanya xla kami pijak2 kasut tu lagi next year... 17 suda r... basar suda itu hahah..tp ntah la..xkesaaa pun..menikmati zaman kanak2 bha lagi huahua... drg kwn2 sya juga kan so okey jeee!!heee..saya rindu kawan2 saya bhuaaa hmmppp :'(... xpa2..sabar mir..2minggu lebi lagi.. its gonna be okey.. xlamaa jumpa juga tu.. heeee...

ahaa!! hari khmis tu saya ada jalan2 sama durang pute wani and ain..my god punya siok jumpa kawan lama.. even xbrapa meriah juga time tu sbb suda la 4org seja..then saya rasa malu2 sikit la sma durang sbb ya la lama suda kan terpisah ni wkwkwkw... then terjumpa c mira lagi..hmm nasib dya jalan sama kaka dya..lau tidak..saya tarik tu dia ikut kami..mau sms durang semua tp digi saya teda kredit hoho so sad... kami teok SONGLAP r.. begaduh bha sama ain n pute..pute mau teok ALVIN..ain mau teok TWILIGHT...tp saya berhasil memujuk mereka meninguk songlap ahaha..sorry guys..tp end of the movie..saya say sorry sama durang sbb bgi saya tu cerita XBEST!! eeee blur2 bha meningu tu cer haiyaa!! bgus teok alvin bha kali kan.. hmmm sesal dahulu teda guna bha juga ahahahah...

k bye..telampau banyak suda saya mencarut ni...k papai...